неділю, 19 серпня 2012 р.

Назва навчальної теми
Краплинка дощу
Основний та другорядні навчальні предмети
Хімія, біологія, інформатика

Навчальна тема
Основні класи неорганічних речовин. Кислоти.

Вік учнів, клас
13, 14 років, 8 класи

Стислий опис проекту 
Даний проект націлений на дослідження звичайнісінької дощової краплинки. Які таємниці приховує в собі дощова вода, який шлях необхідно пройти краплинці, щоб попасти на землю? Учні під керівництвом вчителя проводять дослідницьку роботу по вивченню складу води, проблеми вмісту кислот в дощових опадах, вивчення впливу кислотних дощів на живі організми, пам’ятки архітектури, гідросферу планети Земля

План

План навчального проекту
План впровадження проекту


Навчальні цілі
  • Проект спрямований на досягнення належного рівня сформованості вміння визначати та відрізняти поняття "кислотні дощі" та "кислоти", встановлювати зв''язок між властивостями речовини та галузями її застосування, розширення її культурно-пізнавальних інтересів, розвиток дослідницьких якостей та спостережливості, виховання в учнів прагнення до самовдосконалення та вміння аналізувати та систематизувати отриманні знання. 
  • Під час роботи в проекті учасники формулюють гіпотези та досліджують ; продовжують вчитися відбирати необхідну інформацію, аналізувати її, порівнювати та класифікувати. Учні також мають навчитися робити соціальні дослідження, аналізувати та узагальнювати їхні результати. Серед очікуваних результатів – формування у дітей вміння висувати і формулювати гіпотези, оцінювати певні явища, відстоювати власну думку.
  • При створенні презентації, публікації та веб-сторінки продовжувати формувати вміння планувати роботу, стисло подавати результати досліджень, добирати відповідний ілюстративний матеріал, робити висновки
  • Належне використання цифрових технологій, інструментів та/або комунікаційних мереж для доступу, управління, інтегрування, оцінювання та створення інформаційних даних для успішного функціонування в суспільстві економіки знань.
Опис оцінювання
На початку навчального проекту
ознайомлення учнів з учительською презентацією, проведення бесід з учнями щодо знань та здібностей учнів, заповнення форм опитування, проводить обговорення питань, які цікавлять учнів стосовно теми,  проведення демонстраційних та лабораторних дослідів, заповнення схем, таблиць.
Під час роботи
обговорення проведених досліджень, виконання практичної роботи, обмін знаннями та власними думками за допомогою сервісів, проведення оцінювання робіт колег та самооцінювання, пропонування власних способів вирішення проблемних питань 
На прикінці проекту
захист власних проектів, оцінювання створеної презентаціїоцінювання виконання групового завдання, обговорення отриманих результатів та запропонованих ідей, розкриття змісту навчальної теми

Діяльність учнів

На першому етапі учні ознайомлюються з темою, заповнюють схему З-Х-Д, обговорюють питання, консультуються із учителем. Вчитель мотивує батькам важливість та доцільність методу проектів за допомогою публікації. Учні переглядають джерела Інтернету, друковані матеріали, проводять дослідження в бібліотеках, виконують експерементальні дослідження під керівництвом вчителя, відбирають необхідний матеріал, узагальнюють його, планують свою роботу, створюють мультимедійну презентацію.
На другому етапі проекту учні отримують завдання, обговорюють його, працюють з рекомендованою вчителем літературою та матеріалами Інтернет, відбирають необхідний матеріал, узагальнюють його, обговорюють власні думки та результати спостереження виконаного хімчного експеременту.
Третій етап полягає у конкретному визначенні групового завдання. Учасники  аналізують отримані завдання, обмірковують їх, обирають відповідальних за написання кожної статті. Учні працюють у бібліотеках, використовують Інтернет, підбирають необхідний матеріал, узагальнюють його. Планують розміщення матеріалу на сторінці публікацій, підбирають ілюстрації, створюють учнівські публікаціі, презентації за шаблоном.

Відомості про автора

Ім'я, прізвище
Буюновська Любов Андріївна

Фах, навчальний предмет
 Фах: вчитель хімії  
навчальний предмет: хімія
Навчальний заклад
Степанківська загальноосвітня школа I-III ступенів  Черкаської районної ради Черкаської області

Місто\село, район, область
с. Степанки, Черкаського р-ну

Контактні дані
LubaBuunovska@gmail.com

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу
11.06-23.06.2012

Місце проведення тренінгу
Степанківська ЗОШ I-III ступенів
Тренери
Соловей Світлана Василівна

Немає коментарів:

Дописати коментар